Sunday, December 29, 2013

როგორ აღიქვამენ საქართველოში ბრენდს და იმიჯს?


რა არის ბრენდი და იმიჯი? ზოგმა არ იცის ამ სიტყვების მნიშვნელობა, ზოგს ერთმანეში
ეშლება, ზოგს სულ სხვა რაღაც ჰგონია.
მაშინ ჩნდება ასეთი კითვა: როგორ აღიქვამენ საქართველოში ბრენდს და იმიჯს? ალბათ გაგიგიათ ფრაზა – “რაღაც ჩინური კი არ არის, ბრენდია”.
ACT-მ გადაწვყიტა გამოეკვლია რა ასოციაციებს იწვევს სიტყვები ბრენდი და იმიჯი ქართველ მომხმარებელში.

ბრენდი


როგორც გრაფიკიდან ჩანს რესპონდენტთა უმრავლესობისთვის ბრენდი პირდაპირ ასოცირდება პროდუქტთან ან მწარმოებელთან და მხოლოდ 12,1% ასოცირდება პროდუქტის ან მომსახურების ხარისხთან.
გრაფიკში აღნიშნული პასუხების გარდა დაფიქსირდა სხვა პასუხებიც, როგორც “ექსკლუზივი, გამარჯვება” ,”ჩინეთში დამზადებული ნივთი”, “მეცნიერება” და ჩემი საყვარელი -  ”ქართული ტუტუცობა”.

იმიჯი

იმიჯის შემთხვევაში აშკარაა რომ ქართველი მომხმარებლისთვის იგი პირდაპირ კავშირშია რეპუტაციასთან და მხოლოდ შემდეგ პერსონის პიროვნულ მახასიათებლებთან.
აქაც, გრაფიკში აღნიშნულის პასუხების გარდა დაფიქსირდა სხვა პასუხებიც – “სურათი”, “ფასადი”, “რეკლამა” და კიდევ ერთი საინტერესო პასუხი – “მთაში სალოცავი”.

სტატისტიკიც წყარო: ACT Research.



No comments:

Post a Comment